Home
| Impressum | Kontakt | FAQ | AGB |
Forum | Bewertung erstellen | Neue Bewertungen | Kurklinik suchen |

Kurklinikcheck - Kurforum - weisen darauf hin
Willkommen, Gast. Bitte loggen Sie sich ein oder registrieren Sie sich als Mitglied. Einloggen | Registrieren.
Home Home Hilfe Hilfe Suchen Suchen Mitglieder Mitglieder Einloggen Einloggen Registrieren Registrieren 24.10.2019 um 06:32:38
   Kurklinikcheck - Kurforum
   Kurklinikcheck
   Kurtreff - Wer fährt wann wohin?
(Moderator: Admin)
   weisen darauf hin
« Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Seiten: 1  Antworten Antworten Über Antworten benachrichtigen Über Antworten benachrichtigen Thema mailen Thema mailen Drucken Drucken
   Autor  Beitrag: weisen darauf hin  (Gelesen: 457 mal)
Banning
Kurklinikcheck Junior-Mitglied
**

Ich mag keine Signaturen!

weisen darauf hin
« Datum: 10.10.2019 um 10:13:33 »
Zitieren Zitieren Ändern Ändern

Ik weiger het bij te houden. Gedeeltelijk is dit omdat ik haar aanwezigheid in mijn leven zo veel mogelijk wil negeren; Ik wil niet dat toekomstige plannen die in mijn dagboek staan ??worden gevolgd door ‘Oh, ik heb mijn menstruatie dat weekend’. Maar ik kan me vooral niet bezighouden met de admin Adidas Zx 750 Womens en ik hou van verrassingen.

Toen ik merkte dat ik in de foetushouding op de vloer van mijn flat lag terwijl Adidas Zx 750 Damen ik de volgende dag had moeten inpakken voor The Gauntlet half-ijzer triatlon, was dit vrij onverwacht. De volgende dag vroeg ik me acht uur af hoe je een tampon kunt verwisselen als je een tri onesie draagt ??- wat beter was dan de maanden ervoor zorgen te hebben gemaakt over hetzelfde.

Eén op de vier weken zal last hebben van menstruatie. Als je racet, is de kans groot dat je vroeg of laat in de blob bent. Maar maak je geen zorgen, soms heeft dit verrassende voordelen. Een maand na The Gauntlet ging ik naar Frankfurt om de marathon te lopen. Ik ben niet alleen koppig in mijn weerstand tegen het documenteren van mijn menstruatie (buiten deze blogpost), ik ben ook vergeetachtig. Dit resulteerde in een reis naar een supermarkt Adidas Zx Flux Femme voor enkele ‘souvenir Duitse tampons *’.

Perioden zijn ‘een recht bloederig palaver’ *. Ze ongemak training Nike Air Max Command Dames en racen. En toch worden ze grotendeels genegeerd door het runnen van tijdschriften, websites en, zeker, racecommentaar. Op een dag horen we Steve Cram en Paula Radcliffe commentaar geven op een grote marathon en bespreken in welke hardlopers de schilders erin zitten alsof het een natuurlijke lichaamsfunctie is, niet meer taboe dan een gespannen hamstring of een plekje met ITBS. Tot die tijd blijf ik proberen de lunch van mensen te verwennen.

Toen we het park eenmaal binnen waren, lagen de meeste 'moeilijke' heuvels achter ons. Het park is lussen van helling / achteruitgang en kan monotoon zijn, maar ik was blij te Nike Air Max 720 Femme kunnen zien waar ik deze keer heen ging. Het park kan om 2 uur 's ochtends een beetje stil zijn. Ik hoopte Nike Air Max 720 Damen Wifey en de First Lady het park binnen te zien (mijl 13 of 39), maar het gebeurde niet. Ik wist dat we een paar Nike Air Max Command Mujer kilometer later weer doorliepen en was blij hen daar te zien. Het is zo verfrissend om dierbaren langs de baan te zien. Ik was opgewonden om mijn dochter te zien, ik weet dat haar vroeg opstaan ??moeilijk kan zijn, maar dat kleine gezichtje maakt me gewoon gelukkig. Er is ook de mogelijkheid om een ??snack van haar te pakken.
Seiten: 1  Antworten Antworten Über Antworten benachrichtigen Über Antworten benachrichtigen Thema mailen Thema mailen Drucken Drucken

« Vorheriges Thema | Nächstes Thema »